Röölän kylätoimikunta järjestää yhdessä Rymättylän yhdistyksen kanssa
KESÄKONSERTIN lauantaina 8.8. klo 19-21 Röölän lavalla.
Esiintyjänä Juhamatti!
Eläkeliiton Rymättylän yhdistys tarjoaa kahvit ja pullan konserttiyleisölle.
Sateen sattuessa Dikselin Näyttämöllä.
Tule mukaan kuuntelemaan illan esiintyjää! Vapaa pääsy.