Hyppää sisältöön

Maanantaikerho

Nautitaan kesästä, jatketaan taas syksyllä!

Tapaamme syksyllä 2026 joka kuukauden kolmantena maanantaina
klo 12-14.30.

         
 Maanantaikokouksien ohjelmassa normaalisti

– eri aiheista kertovia vierailijoita
– bingo
– arpajaiset
– kahvia ja särvintä omakustannushintaan
– joskus saatetaan laulaa lurauttaa yhdessä

Ja aina on mukavaa yhdessäoloa ja kuulumisten vaihtoa!

Kaikki sankoin joukoin mukaan! 

Marja Haavisto         040 829 4468

Maija Eloranta          040 750 9042